Formula 1: Το Halo, ένα από τα συστήματα που προκάλεσαν τις περισσότερες αντιδράσεις στο χώρο, έσωσε τη ζωή ακόμα ενός οδηγού.

Τη ζωή και του Τσόου έσωσε το Halo, ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα συστήματα που έχουν ενταχθεί στη Formula 1. Ειδικότερα, στο χθεσινό GP της Μεγάλης Βρετανίας, ο Κινέζος οδηγός μετά από σύγκρουση που είχε με τον Ράσελ κατέληξε να έχει ένα από τα πιο ανατριχιαστικά ατυχήματα των τελευταίων χρόνων.

Πώς έγινε η σύγκρουση

Στην πρώτη εκκίνηση ο Γκασλί βρήκε τον Ράσελ, ο οποίος έχασε τον έλεγχό του μονοθεσίου του. Στη συνέχεια έπεσε πάνω στον Τσόου. Η Alfa Romeo του άρχισε να αναποδογυρίζει και συνέχισε την ανεξέλεγκτη πορεία της στην πίστα πριν να συγκρουστεί με φόρα στις μπαριέρες.

“Είμαι καλά, όλα είναι καθαρά. Το halo με έσωσε σήμερα. Σας ευχαριστώ όλους για τα ευγενικά μηνύματά σας” έγραψε σε ανάρτησή του στα social media. Το πρωί της ίδιας ημέρας στη Formula 2 είχε σημειωθεί άλλο μεγάλο ατύχημα ανάμεσα στον Νισάνι και τον Χάουγκερ.

Τι είναι και πως λειτουργεί το Halo;

Το Halo είναι μία κατασκευή από τιτάνιο, η οποία βρίσκεται πάνω απ’ το πιλοτήριο των οδηγών. Έκανε «πρεμιέρα» τη σεζόν του 2018 και από τότε είναι υποχρεωτικό για όλα τα μονοθέσια, ακόμη και στις κατώτερες κατηγορίες (Formula 2). 

Το Halo χρησιμεύει κυρίως στην προστασία από θραύσματα που πιθανώς να τραυματίσουν τους πιλότους κατά τη διάρκεια του αγώνα ή μίας σύγκρουσης. 

Ζυγίζει επτά κιλά, ενώ είναι ικανό να αντέξει 12.000 kg, όπως ενημερώνει η Formula 1. Αποτελείται από έναν κάθετο πυλώνα, ο οποίος βρίσκεται μπροστά στο πρόσωπο του οδηγού, ενώ συνδέεται με ένα στεφάνι, που είναι τοποθετημένη στην κορυφή. Ολόκληρη η κατασκευή είναι φυσικά βιδωμένη στο πιλοτήριο.