Ο Σέρχιο Πέρεζ μετά την pole position πήρε και τον αγώνα του Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας με τον τρομερό Μαξ Φερστάπεν δεύτερο από την 15η θέση! Ξανά βάθρο για Aston Martin και Αλόνσο!

Ο Σέρχιο Πέρεζ είναι ο μεγάλος νικητής του αγώνα του Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας. Ο 33χρονος Μεξικανός πιλότος της Red Bull Racing κράτησε την pole position που κέρδισε στις χθεσινές (18/3) κατατακτήριες δοκιμές και πέτυχε την πέμπτη νίκη της καριέρας του στην Formula 1.

Εξαιρετική μέρα για την Red Bull, η οποία πανηγύρισε και το 1-2 χάρη στη δεύτερη θέση του Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής μετά από έναν εξαιρετικό αγώνα, ανέβηκε στο δεύτερο σκαλοπάτι του βάθρου και παρότι εκκίνησε από την 15η θέση. Στο τέλος μάλιστα πήρε και τον εξτρα βαθμό για τον ταχύτερο γύρο από τον Μεξικανό ομόσταβλό του.

Το βάθρο συμπλήρωσε για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ο εκπληκτικός Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin. Αποτελέσμα ιστορικό για τον έμπειρο Ισπανό, καθώς μετά και την σημερινή του τρίτη θέση έφτασε τα 100 βάθρα στην “γεμάτη” καριέρα του! Στα θετικά, η σαφώς καλύτερη από το Μπαχρέιν εμφάνιση της Mercedes με τους Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον στην τέταρτη και πέμπτη θέση ξεχωριστά. Καθώς και οι πρώτοι (διπλοί) βαθμοί της Alpine-Renault και o πρώτος βαθμός για την Haas. Μέσω του Κέβιν Μάγκνουσεν που τερμάτισε στην 10η θέση. Απογοήτευσε πλήρως η Mclaren για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα (15ος ο Όσκαρ Πιάστρι, 17ος ο Λάντο Νόρις).

Σύνοψη αγώνα:

H εκκίνηση του αγώνα της Τζέντα, βρήκε τον πάντα επιθετικό Φερνάντο Αλόνσο να πετάγεται μπροστά από τον poleman Σέρχιο Πέρεζ στην πρώτη στροφή. Με τον έμπειρο Ισπανό να παίρνει την πρωτοπορία του αγώνα. Ο Τζορτζ Ράσελ (Mercedes) ήταν στην 3η θέση. Μπροστά από την Ferrari του Κάρλος Σάινθ και τον Λανς Στρολ (Aston Martin) να ακολουθεί στην 5η θέση. Ο Καναδός όμως έκανε μια πολύ ωραία κίνηση στον πρώτο γύρο και πέρασε τον Σάινθ από την εξωτερική και πήρε την 4η θέση.

Η χαρά του Αλόνσο για την πρωτοπορία κράτησε μόνο τέσσερις γύρους. Όταν δέχτηκε τκαι το προσπέρασμα του Σέρχιο Πέρεζ. Τα πράγματα χειροτέρεψαν για τον Ισπανό της Aston Martin, όταν λίγο αργότερα έμαθε ότι είχε λάβει ποινή πέντε δευτερολέπτων, επειδή δεν είχε πάρει σωστή θέση στην εκκίνηση. Ο Σαρλ Λεκλέρ (Ferrari) παρότι εκκίνησε δεωδέκατος κέρδιζε συνεχώς θέσεις. Φτάνωντας από στο πρώτο τέταρτο του αγώνα μέχρι στην 7η θέση. Καθώς περνούσαν οι γύροι και ο Μαξ Φερστάπεν επίσης κέρδιζε θέσεις στην κατάταξη.

Στον 18ο γύρο του αγώνα έκανε την εμφάνιση του το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Μετά και την εγκατάλειψη του Λανς Στρολ. Ο Καναδός της Aston Martin, αναγκάστηκε να παρκάρει στην άκρη της πίστας το μονοθέσιο του έπειτα από μηχανική βλάβη. Όπως είναι φυσικό, όλοι ελεμεταλλέυτηκαν την περίσταση για να μπουν στα pit και να κάνουν μια «φθηνή» αλλαγή ελαστικών. Χαμένος από τη διαδικασία ήταν ο Λεκλέρ. Ο οποίος μόλις στον προηγούμενο γύρο είχε κάνει το δικό του pit stop. Αλλάζοντας σε σκληρή γόμα από την μαλακή που ξεκίνησε.

Κερδισμένος ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο. Εκτίσσοντας χωρίς ουσιαστική απώλεια χρόνου την ποινή των πέντε δευτερολέπτων. Την ίδια ώρα, κερδίσμένος βγήκε και ο Μαξ Φερστάπεν. O οποίος σκαρφάλωσε στην 4η θέση του αγώνα πίσω από τους Πέρεζ, Αλόνσο και Ράσελ. Μπροστά φυικά από τους Κάρλος Σάινθ, Λιούις Χάμιλτον, Λεκλέρ, Τσουνόντα, Οκόν και Γκασλί. Όλοι είχαν πλέον σκληρά ελαστικά, εκτός από τον Χάμιλτον ο οποίος έβαλε τα μεσαία.

Στην επανεκκίνηση, ο Πέρεζ εξαφανίστηκε στον ορίζοντα και έκτοτε δεν κινδύνευσε. Πιο πίσω ο Χάμιλτον εκμεταλλεύτηκε τα μαλακότερα ελαστικά και πέρασε με ωραία κίνηση τον Κάρλος Σάινθ για την 5η θέση. Μετά και την επανενεργοποίηση του DRS, ο Φερστάπεν δεν είχε κανένα πρόβλημα να περάσει τον Ράσελ και να ανέβει τρίτος. Έχοντας πλέον μπροστά μόνο τον Φερνάντο Αλόνσο και τον ομόσταβλό του. Ο Αλόνσο δεν μπορούσε να αποτελέσει εμπόδιο για τον Φερστάπεν, με τον Ολλανδό να περνάει εύκολα δεύτερος. Με τις δυο Red Bull πολύ μπροστά και αρκετές μάχες για τις πίσω μάχες να μαίνονται, ο Φερστάπεν προσπάθησε να καλύψει τη διαφορά του από τον Σέρχιο Πέρεζ. Ο Αλόνσο παρότι χωρίς τις δύο Red Bull στο οπτικό του πεδίο, έπρεπε να κοιτάζει τους καθρέφτες του για τον Τζορτζ Ράσελ. Στην μεταξύ τους άτυπη μάχη που δημιουργήθηκε για την τρίτη και τελευταία θέση του βάθρου.

Πιο πίσω, οι Ferrari είχαν τη δική τους μάχη. Με τον Σάινθ μπροστά από τον Λεκλέρ. Ο Μονεγάσκος είχε προηγουμένως χάσει θέση από τον Χάμιλτον κατά το Αυτοκίνητο Ασφαλείας . Έτσι ο οδηγός της Mercedes εκμεταλλεύτηκε το κενό και βρέθηκε μπροστά του. Παρά τα μικρά προβλήματα που εμφάνισαν οι δύο «ταύροι», καθώς απομακρύνονταν, ο Φερστάπεν ανέφερε στον ασύρματο μικρό θέμα με κραδασμούς στον άξονα μετάδοσης και ο Πέρεζ ένα ακόμα μικρότερο με τη διαδρομή του πεντάλ του φρένου, δεν είχαν κανένα πρόβλημα να συνέχισουν τον αγώνα τους. Μέχρι το τέλος δεν άλλαξαν πολλά πράγματα. Με τον Σέρχιο Πέρεζ να βλέπει τελικά πρώτος την καρό σημαία. Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε το δεύτερο φετινό 1-2 της Red Bull και ο Φερνάντο Αλόνσο λίγο πιο πίσω πήρε την 3η θέση η οποία του χάρισε και το 100ο του βάθρο.

Πέραν της τριάδας του βάθρου (Πέρεζ, Φερστάπεν, Αλόνσο) την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Τζορτζ Ράσελ (Mercedes), Λιουις Χάμιλτον (Mercedes), Κάρλος Σάινθ (Ferrari), Σαρλ Λεκλέρ (Ferrari), Εστεμπαν Οκόν (Alpine-Renault), Πιερ Γκασλί (Alpine-Renault) και Κέβιν Μάγκνουσεν (Haas).

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

To επόμενο ραντεβού για το πρωτάθλημα της Formula 1, είναι προγραμματισμένο για τo τριήμερο από τις 31 Μαρτίου εως τις 2 Απριλίου στην Μελβούρνη και την πίστα του Άλμπερτ Παρκ. Εκεί όπου και θα διεξαχθεί το GP Αυστραλίας. Το τρίτο της φετινής σεζόν.