Ο Μαξ Φερστάπεν θριάμβευσε στον αγώνα του Μεξικανικού GP και έγραψε (ξανά) ιστορία με τον αριθμό-ρεκόρ των 14 νικών σε μία σεζόν. Δεύτερος ο Χάμιλτον, τρίτος στην πατρίδα του ο Σέρχιο Πέρεζ.

Φέτος είναι απλά απροσπέλαστος και συνεχίζει να το επιβεβαιώνει! Ο Μαξ Φερστάπεν είχε έναν εύκολο αγώνα στην ιστορική πίστα Ερνάνος Ροντρίγκεζ και πήρε πρώτος την καρό σημαία του αγώνα του Grand Prix του Μεξικού. Πρόκειται για την 34η νίκη στην καριέρα του Ολλανδού παγκόσμιου πρωταθλητή της Red Bull Racing. Όμως η σημερινή νίκη είναι λίγο πιο ξεχωριστή.

Και αυτό φυσικά καθώς πρόκειται για την ιστορική 14η νίκη του Ολλανδού στην φετινή σεζόν. Μια επίδοση ρεκόρ που δεν σημειώθηκε προηγουμένως από κανέναν άλλο οδηγό στα χρονικά της Formula 1. Έτσι, ο Φερστάπεν αφήνει πλέον πίσω του τις 13 νίκες των Μίκαελ Σουμάχερ και Σεμπάστιαν Φέτελ.

Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Λιούις Χάμιλτον (Mercedes) στην δεύτερη θέση και o τοπικός ήρωας των Μεξικανών Σέρχιο Πέρεζ με την έτερη Red Bull στην τρίτη θέση, επίδοση την οποία πέτυχε και στον αγώνα του 2021. Στα θετικά και οι διπλοί βαθμοί της Mclaren. Με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο να κερδίζει με εντυπωσιακό τρόπο (παρότι με ποινή 10 δευτερολέπτων) την τιμητική 7η θέση και τον Λάντο Νόρις την 9η. Απογοήτευσαν oι Alpha Tauri, Aston Martin και Haas.

Σύνoψη του αγώνα:

Η εκκίνηση του αγώνα βρήκε τον Φερστάπεν σταθερά στην πρώτη θέση και τον Χάμιλτον να ανεβαίνει δεύτερος. Εκμεταλλευόμενος τη μάχη του Ολλανδού της Red Bull με τον Τζορτζ Ράσελ. Ο Πέρεζ αμέσως ανέβηκε από πέμπτος τρίτος και ο Ράσελ έχασε 2 θέσεις. Η Ferrari δεν είχε ρυθμό από την αρχή και η 5η και 6η θέση έμοιαζε με αυτό που θα έπρεπε να συμβιβαστούν οι Σάινθ και Λεκλέρ.

Στο πρώτο κομμάτι του αγώνα, ο Χάμιλτον βρισκόταν σε απόσταση 2 δευτερόλεπτων από τον Φερστάπεν παρότι διέθετε την μέση γόμα. Στη Red Bull δεν αγχώθηκαν από τη δυναμική της Mercedes με τα medium ελαστικά και τράβηξαν λίγο πιο μακριά το πρώτο τους σετ ελαστικών. Και βάζοντας έπειτα στον Φερστάπεν τη μέση γόμα.

Ο Χάμιλτον παρότι ανεφερε ότι τα δικά του ελαστικά άντεχαν, η επιλογή της ομάδας του ήταν να του βάλει τα σκληρά ελαστικά. Όπως ήταν λογικό η διαφορά από τον Φερστάπεν άνοιξε. Ενώ και η κρυφή ελπίδα της Mercedes ότι στο τέλος του αγώνα θα υπήρχε πτώση της μέσης γόμας του Φερστάπεν δεν έγινε ποτέ πράξη μέσα στην πίστα.

Ο αγώνας δεν είχε σημαντικά γεγονότα με τον Φερστάπεν να φτάνει εύκολα στην 14η φετινή του νίκη. Σπάζοντας έτσι το ρεκόρ των περισσότερων νικών σε μία σεζόν. Ο Χάμιλτον δεν μπόρεσε να πάρει την πολυπόθητη νίκη και τερμάτισε δεύτερος. Ο Πέρεζ μένωντας σταθερά στην τρίτη θέση ανέβηκε στο βάθρο για δεύτερη διαδοχική χρόνια στον αγώνα της πατρίδας του.

Ενώ ο Ράσελ πήρε απλά τον ταχύτερο γύρο στο τέλος. Χαρίζοντας, ωστόσο σημαντικούς βαθμούς στην Mercedes -συνδυαστικά και με την 2η θέση του Χάμιλτον– μειώνοντας την διαφορά από την Ferrari στην μάχη τους για την 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Πέραν της τριάδας του βάθρου (Φερστάπεν, Χάμιλτον, Πέρεζ) την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Τζόρτζ Ράσελ (Mercedes), Κάρλος Σάινθ (Ferrari), Σαρλ Λεκλέρ (Ferrari), Ντάνιελ Ρικιάρντο (Mclaren), Έστεμπαν Οκόν (Alpine-Renault), Λάντο Νόρις (Mclaren) και Βάλτερι Μπότας (Alfa Romeo).

Οι δηλώσεις του νικητή Mαξ Φερστάπεν:

Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα:

Οι βαθμολογίες στα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών μετά το Μεξικό:

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Το επόμενο ραντεβού για το πρωτάθλημα της Formula 1, είναι προγραμματισμένο για τις 11-13 Νοεμβρίου στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας και την πίστα του Ιντερλάγκος. Εκεί όπου και θα διεξαχθεί το GP του Σάο Πάολο (GP Bραζιλίας). Το 21ο και πρότελευταίο της φετινής σεζόν.