Με μια τρομερή επαναφορά από την 10η θέση ο Μαξ Φερστάπεν πήρε μια σπουδαία νίκη στον αγώνα του GP Oυγγαρίας. Έκανε το 2-3 η Mercedes, "προδόθηκε" ξανά από τη στρατηγική της η Ferrari.

Και τώρα άντε πιάστε τον! Ο Μαξ Φερστάπεν παρότι εκκίνησε ως δέκατος τον αγώνα του Grand Prix Ουγγαρίας, έκανε μια εντυπωσιακή εμφάνιση και συνδυαστικά με την εξαιρετική στρατηγική της Red Bull Racing έφτασε σε μια εύκολη νίκη. Πρόκειται για την 28η στην καριέρα του Ολλανδού και την 8η της φετινής σεζόν.

Χάρη στην οποία και κάνει ακόμη ένα βήμα προς την υπεράσπιση του τίτλου του ως παγκόσμιος πρωταθλητής. Αντιθέτως ακόμη μια κακή μέρα για την Ferrari. Με την ιταλική ομάδα για ακόμη μια φορά να “πληρώνει” τα στρατηγικά της λάθη στον αγώνα. Τις άλλες δύο θέσεις του βάθρου κατέλαβαν οι δύο οδηγοί της -διαρκώς βελτιωμένης- Mercedes, οι Λούις Χάμιλτον και Τζόρτζ Ράσελ.

Η εκκίνηση βρήκε τον Ράσελ μπροστά από τις δύο Ferrari. Με τις Red Bull πιο πίσω να κερδίζουν διαρκώς θέσεις. Κατά τα pit stops, η Ferrari επέλεξε να κρατήσει στον αγώνα τον Λεκλέρ. Ο οποίος άλλαξε ελαστικά κατά τον 21ο γύρο. Βγαίνοντας μπροστά από τον Κάρλος Σάινθ και πίσω του πρωτοπόρου Τζόρτζ Ράσελ.

Στη συνέχεια, ο Μονεγάσκος ανέβασε ρυθμό και πίεσε τον Ράσελ στην διάρκεια της μεταξύ τους μάχης για την πρωτιά. Προσπερνώντας τελικά τον Βρετανό στον 31ο γύρο. Την ίδια ώρα, που ο Φερστάπεν “ροκάνιζε” τη διαφορά του από τον 3ο Σάινθ.

Στον 40ό γύρο η Ferrari επέλεξε να βάλει την σκληρή γόμα στον Λεκλέρ. Στρατηγική που για ακόμη μια φορά αποδείχθηκε καταστροφική για την Scuderia. Ο Λεκλέρ δεν ήταν ανταγωνιστικός έπειτα από αυτή την αλλαγή και ο Φερστάπεν τον πέρασε εύκολα. To πιο εντυπωσιακό όμως ήταν το οτι ο Ολλανδός της Red Bull κατάφερε λίγο αργότερα να ξαναπάρει την πρώτη θέση ακόμα με δικό του τετακέ που προηγήθηκε! Το όποιο τότε εκμεταλλέυτηκε ο Λεκλέρ.

Μετά τον 45ο γύρο όταν και έχασε τα ηνία του αγώνα, ο Μονεγάσκος της Ferrari δεν κατάφερε να μείνει ούτε μπροστά από τον Ράσελ. Με τον Βρετανό της Mercedes να τον προσπερνά για τη 2η θέση. Η Ferrari ξαναέβαλε τον Λεκλέρ στα pit, βάζοντας του αυτή τη φορά τη μαλακή γόμα με 15 γύρους να απομένουν. Ούτε αυτή η κίνηση όμως, βοήθησε με τον Λεκλέρ που παρέμεινε στην 6η θέση και έχοντας ήδη χάσει ουσιαστικά κάθε ελπίδα για νίκη.

Και ενώ ο Φερστάπεν κάλπαζε προς τη νίκη πιο πίσω του ο Λιούις Χάμιλτον διαρκώς κέρδιζε έδαφος. Με τον Βρετανό επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή να κατάφερνει αρχικά να προσπεράσει την Ferrari του Σάινθ, και λίγο πριν το φινάλε και τον teammate του Ράσελ. Για να τερματίσει τελικά 2ος!

Πέραν της τριάδας του βάθρου (Φερστάπεν, Χάμιλτον, Ράσελ) την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Kάρλος Σάινθ (Ferrari), Σέρχιο Πέρεζ (Red Bull), Σαρλ Λεκλέρ (Ferrari), Λάντο Νόρις (Mclaren), Φερνάντο Αλόνσο (Alpine-Renault), Εστεμπάν Οκόν (Alpine-Renault) και Σεμπάστιαν Φέτελ (Aston Martin).

Οι δηλώσεις του νικητή Μαξ Φερστάπεν:

Aναλυτικά τα αποτελέσματα:

Ακολουθεί πλέον η καλοκαιρινή διακοπή του πρωταθλήματος της Formula 1, που θα διαρκέσει για περίπου έναν μήνα. Έτσι το επόμενο ραντεβού για το φετινό πρωτάθλημα θα είναι προγραμματισμένο στις 26-28 Αυγούστου στην θρυλική πίστα του Σπα Φρανκορσμάμπ. Εκεί όπου και θα διεξαχθεί το Grand Prix Βελγίου. Το δέκατο τέταρτο της φετινής σεζόν.