Ο οίκος δημοπρασιών «Joopiter» πούλησε μια κάρτα με αυτόγραφο του Μάϊκλ Τζόρνταν έναντι 2,5 εκατομμυρίων δολαρίων.

Ο οίκος δημοπρασιών «Joopiter», που ιδρύθηκε από τον καλλιτέχνη, Φάρελ Ουίλιαμς, πούλησε μια κάρτα με αυτόγραφο του Μάϊκλ Τζόρνταν έναντι 2,5 εκατομμυρίων δολαρίων.

Αν σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις και στα social media. Επειδή ξέρουμε ότι ίσως δεν ψάξεις, σου τα έχουμε έτοιμα. Στο link εδώ κάνεις like στο Facebook. Βέβαια, επειδή ίσως είσαι πιο πολύ της εικόνας, κάνε follow στο Instagram. Λοιπόν, τι περιμένεις για να το κάνεις; Δύο κλικ παραπάνω είναι.

Πρόκειται για μια μικρή αλλά και -όπως απεδείχθη- πανάκριβη κάρτα, που είναι υπογεγραμμένη από τον κορυφαίο μπασκετμπολίστα όλων των εποχών και κυκλοφόρησε το 1986 από την εταιρεία «Fleer».

Αυτή η μικρή ορθογώνια κάρτα απεικονίζει τον θρυλικό γκαρντ των Σικάγο Μπουλς κατά την διάρκεια της rookie σεζόν του (1984-1985). Σύμφωνα με το ESPN, ο Τζόρνταν υπέγραψε στην κάρτα πέρυσι, για έναν ιδιώτη συλλέκτη κατά την διάρκεια συνάντησης που έγινε στην Φλόριντα.

Αν σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις και στα social media. Επειδή ξέρουμε ότι ίσως δεν ψάξεις, σου τα έχουμε έτοιμα. Στο link εδώ κάνεις like στο Facebook. Βέβαια, επειδή ίσως είσαι πιο πολύ της εικόνας, κάνε follow στο Instagram. Λοιπόν, τι περιμένεις για να το κάνεις; Δύο κλικ παραπάνω είναι.

Παρά το τεράστιο ποσό που δαπανήθηκε για την απόκτηση του αντικειμένου, δεν αποτελεί ρεκόρ. Πριν από έναν χρόνο, μια κάρτα του Τζόρνταν από την «Upper Deck Ultimate Collection 2003-2004», επίσης υπογεγραμμένη από τον παίκτη, πουλήθηκε για 2,928 εκατομμύρια δολάρια.

«Με επίκεντρο τα σπάνια και εμβληματικά αθλητικά αναμνηστικά, βυθισμένα στην πλούσια ιστορία που κάνει αυτά τα κομμάτια πραγματικά ξεχωριστά, ανυπομονούμε να φέρουμε μοναδικά και σημαντικά κομμάτια σε αυτήν την κοινότητα», δήλωσε η Κέϊτλιν Ντόνοβαν, επικεφαλής πωλήσεων του «Joopiter».

Αν σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις και στα social media. Επειδή ξέρουμε ότι ίσως δεν ψάξεις, σου τα έχουμε έτοιμα. Στο link εδώ κάνεις like στο Facebook. Βέβαια, επειδή ίσως είσαι πιο πολύ της εικόνας, κάνε follow στο Instagram. Λοιπόν, τι περιμένεις για να το κάνεις; Δύο κλικ παραπάνω είναι.