Ο Φερνάντο Αλόνσο μίλησε για όλα όσα έχει θυσιάσει στη ζωή του για να γίνει πρωταθλητής της Formula 1 αλλά και για τους οδηγούς-πρότυπα.

Ο Φερνάντο Αλόνσο μίλησε για όλα όσα έχει θυσιάσει στη ζωή του για να γίνει πρωταθλητής της Formula 1, αποκάλυψε ότι δεν επέλεξε ο ίδιος να γίνει οδηγός αγώνων, ενώ μίλησε για τους οδηγούς που πρέπει να αποτελούν πρότυπο.

Αν σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις και στα social media. Επειδή ξέρουμε ότι ίσως δεν ψάξεις, σου τα έχουμε έτοιμα. Στο link εδώ κάνεις like στο Facebook. Βέβαια, επειδή ίσως είσαι πιο πολύ της εικόνας, κάνε follow στο Instagram. Λοιπόν, τι περιμένεις για να το κάνεις; Δύο κλικ παραπάνω είναι.

Αναλυτικά όσα είπε ο Φερνάντο Αλόνσο:

«Δεν επέλεξα να γίνω οδηγός. Ήταν ο πατέρας μου (που το διάλεξε), πρέπει να το παραδεχθώ. 

Έτρεξα στον πρώτο μου αγώνα Καρτ σε ηλικία 3 ετών, οπότε το φαντάζεστε ότι δεν το διάλεξα εγώ να γίνω οδηγός αγώνων. Ο πατέρας μου ήταν πολύ χαρούμενος εκείνη τη μέρα, η μητέρα μου λιγότερο.

Σε περίπτωση που σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις φυσικά και στο YouTube.

Έπειτα, όμως, αρχίζεις να απολαμβάνεις αυτό που κάνεις, να αναπτύσσεις κάποιες δεξιότητες σε μικρή ηλικία, κι αν τα πας καλά προκύπτουν περισσότερες ευκαιρίες. Φέρνεις τα αποτελέσματα, κερδίζεις, ανεβαίνεις στις κατηγορίες και τελικά φτάνεις στη F1.

Όταν ήμουν οκτώ, εννιά, δέκα χρονών θυμάμαι ότι τα Σαββατοκύριακα έτρεχα στους αγώνες αλλά τις καθημερινές ήμουν στο σχολείο και έπαιζα ποδόσφαιρο, ήμουν τερματοφύλακας. Θυμάμαι ότι απολάμβανα περισσότερο ποδόσφαιρο από τους αγώνες με τα Καρτ.

Όμως δεν μπορούσα να το πω στον πατέρα μου. Κι έπειτα, στο ποδόσφαιρο υπήρχαν εκατοντάδες, χιλιάδες αθλητές. Στη Formula 1 υπάρχουν μόνο 20. Οπότε αυτό ήταν πιο ελκυστικό, πιο αποκλειστικό!

Πέραν του αστείου, όμως, ξέρω ότι έχω χάσει πολλά πράγματα στη ζωή, το γνωρίζω αυτό. Δεν είχα το φυσιολογικό χρόνο που έπρεπε στο σχολείο, έχανα πολύ χρόνο, αγωνιζόμουν στην Ιταλία και σε πολλές διαφορετικές χώρες.

Σε περίπτωση που σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις φυσικά και στο YouTube.

Τις επόμενες εβδομάδες έδινα εξετάσεις στο σχολείο και πάσχιζα λίγο. Σε ηλικία 19 χρονών έγινα οδηγός της Formula 1. Την πρώτη φορά που πήγα σε ντίσκο ήμουν 29. Οπότε έχασα πολλά πράγματα. Αλλά ήμουν χαρούμενος με τη ζωή μου, και ακόμα είμαι.

Ακόμα μου λείπουν κάποια πράγματα. Δεν έχω παιδιά. Αυτό είναι κάτι που θέλω, ως προσωπικό στόχο, για τα επόμενα χρόνια, όχι πολύ αργά ελπίζω. Και υπάρχουν πολλά που δεν πήγαν όπως τα προγραμμάτιζα στα 15 ή 16 χρόνια μου, πιθανώς τότε φανταζόμουν μια διαφορετική ζωή».

Για το ρόλο του προτύπου που πρέπει να έχει ένας πρωταθλητής της F1:

«Έχουμε τεράστια ευθύνη διότι αποτελούμε πρότυπα για πολλούς ανθρώπους. Οπότε πρέπει να φερόμαστε όπως πρέπει.

Οφείλεις να είσαι έτοιμος να συμπεριφέρεσαι ως πρότυπο ακόμα και όταν δεν το θέλεις. Όταν θέλεις να πεις κάτι που δεν είναι σωστό, πρέπει να δείχνεις αυτοσυγκράτηση.

Όταν κάποια μέρα δεν θέλεις να προπονηθείς, ή δεν έχεις όρεξη να προετοιμαστείς για τον επόμενο αγώνα, πρέπει να το κάνεις. Διότι έχεις την ευθύνη απέναντι στους υποστηρικτές σου και στους ανθρώπους που πιστεύουν σε σένα.

Σε περίπτωση που σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις φυσικά και στο YouTube.

Γνωρίζω πολλούς ανθρώπους σε όλο τον κόσμο που μου λένε ‘είσαι η έμπνευσή μου, δεν παραδίδεσαι ποτέ, είσα μαχητής’. Αυτά σου θυμίζουν ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που σε παρακολουθούν, που παρακολουθούν τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζεις τα πράγματα. Αλόνσο

Οπότε, όταν είσαι οδηγός και βρίσκεσαι στο φως της δημοσιότητας, πρέπει να φέρεσαι σωστά. Οι φίλαθλοι σου προσφέρουν πολλή αγάπη, μεγάλο κίνητρο, αλλά και μια τεράστια ευθύνη να κάνεις ό,τι περιμένουν από σένα». Αλόνσο

Αν σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις και στα social media. Επειδή ξέρουμε ότι ίσως δεν ψάξεις, σου τα έχουμε έτοιμα. Στο link εδώ κάνεις like στο Facebook. Βέβαια, επειδή ίσως είσαι πιο πολύ της εικόνας, κάνε follow στο Instagram. Λοιπόν, τι περιμένεις για να το κάνεις; Δύο κλικ παραπάνω είναι.