Χάμιλτον και Φερστάπεν υποστηρίζουν την επιστροφή των κινητήρων V10

Χάμιλτον και Φερστάπεν υποστηρίζουν την επιστροφή των κινητήρων V10 στη F1 - Το ενδεχόμενο έχει ενθουσιάσει πολλούς φίλους του σπορ.
Τον περασμένο μήνα, ο Μπεν Σουλαγέμ προκάλεσε αίσθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καταθέτοντας μια πρόταση που θα μπορούσε να αλλάξει δραστικά τη Formula 1. Πρότεινε την επιστροφή των κινητήρων V10, ένα ενδεχόμενο που έχει ενθουσιάσει πολλούς λάτρεις του σπορ, οι οποίοι από το 2014 έχουν στερηθεί τον χαρακτηριστικό βρυχηθμό των V8 και V10 μοτέρ. Χάμιλτον
Η ιδέα βασίζεται στη χρήση βιώσιμων καυσίμων, μια επιλογή που θα μπορούσε να βοηθήσει τη Formula 1 να απαντήσει στις περιβαλλοντικές ανησυχίες που συχνά τη συνοδεύουν. Παράλληλα, η πρόταση συμβαδίζει με τις στρατηγικές μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, όπως η Ferrari, η Mercedes, η Porsche και η Lamborghini, που προσπαθούν να διατηρήσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035 μέσω της υιοθέτησης βιοκαυσίμων.
Αν σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις και στα social media. Επειδή ξέρουμε ότι ίσως δεν ψάξεις, σου τα έχουμε έτοιμα. Στο link εδώ κάνεις like στο Facebook. Βέβαια, επειδή ίσως είσαι πιο πολύ της εικόνας, κάνε follow στο Instagram. Λοιπόν, τι περιμένεις για να το κάνεις; Δύο κλικ παραπάνω είναι.
Ένα ακόμη πλεονέκτημα της εγκατάλειψης των υβριδικών συστημάτων θα ήταν η μείωση των τεράστιων οικονομικών επενδύσεων που απαιτούν οι τρέχουσες τεχνολογίες κινητήρων. Οι V10 είχαν κυριαρχήσει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι το 2005, όταν αντικαταστάθηκαν από V8, ενώ από το 2014 η Formula 1 έχει περάσει στους V6 Turbo, οι οποίοι υποστηρίζονται από δύο υβριδικούς ηλεκτροκινητήρες.
Αν και το 2026 η F1 θα διατηρήσει τους υβριδικούς κινητήρες, ο ηλεκτροκινητήρας θα έχει αυξημένη ισχύ, παράγοντας το 50% της συνολικής δύναμης του μονοθεσίου. Επίσης, θα εφαρμοστεί η πλήρης μετάβαση στα 100% βιώσιμα καύσιμα.
Η πρόταση του Σουλαγέμ για την επιστροφή των V10 το 2030 κερδίζει διαρκώς έδαφος. Ο πρώτος που εξέφρασε τη στήριξή του ήταν ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ, ο οποίος δήλωσε ενθουσιασμένος με την προοπτική να αναβιώσει «ο αυθεντικός ήχος των Grand Prix». Πρόσφατα, δύο κορυφαίοι οδηγοί της F1, ο Λιούις Χάμιλτον και ο Μαξ Φερστάπεν, προστέθηκαν στη λίστα των υποστηρικτών της ιδέας, ενισχύοντας τις πιθανότητες να γίνει πραγματικότητα.