Το σορτσάκι που φορούσε ο Μοχάμεντ Άλι κατά την διάρκεια του θρυλικού αγώνα με τον Τζο Φρέιζερ βγαίνει στο «σφυρί».

Το σορτσάκι που φορούσε ο Μοχάμεντ Άλι κατά την διάρκεια του θρυλικού αγώνα με τον Τζο Φρέιζερ, στις Φιλιππίνες το 1975, ενδέχεται να πουληθεί έναντι πολλών εκατομμυρίων δολαρίων, από τον οίκο Sotheby’s.

Το λευκό σορτσάκι με τις μαύρες ρίγες, κατασκευασμένο από την εταιρεία Everlast, βρίσκεται από σήμερα (5/4) στην έκθεση των εγκαταστάσεων του Sotheby’s στην Νέα Υόρκη, φέρνοντας ξανά στο προσκήνιο τον θρύλο της πυγμαχίας και τον αγώνα που έμεινε στην Ιστορία ως «Thrilla in Manila». Μάλιστα ήδη, έχει γίνει αντικείμενο πέντε προσφορών. Η τελευταία ήταν 3,8 εκατομμύρια δολάρια.

Αν σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις και στα social media. Επειδή ξέρουμε ότι ίσως δεν ψάξεις, σου τα έχουμε έτοιμα. Στο link εδώ κάνεις like στο Facebook. Βέβαια, επειδή ίσως είσαι πιο πολύ της εικόνας, κάνε follow στο Instagram. Λοιπόν, τι περιμένεις για να το κάνεις; Δύο κλικ παραπάνω είναι.

Ωστόσο, ο ιστότοπος του Sotheby’s ανακοίνωσε ότι προς το παρόν δεν έχει προσφερθεί το ελάχιστο ποσό που όρισε ο πωλητής. Δεν έδωσε λεπτομέρειες, ούτε σχετικά με τον ιδιοκτήτη, αλλά ούτε και για το απαιτούμενο ποσό.

Η διαδικασία πώλησης για το ιστορικό σορτάκι, που άρχισε στις 27 Μαρτίου, πραγματοποιείται διαδικτυακά και θα ολοκληρωθεί στις 12 Απριλίου.

Η τρίτη αναμέτρηση των Αλι και Φόρμαν (σ.σ. προηγουμένως είχαν επικρατήσει από μία φορά), διεξήχθη υπό αφόρητη ζέστη στις Φιλιππίνες και ο κορυφαίος πυγμάχος όλων των εποχών, επικράτησε μετά από 14 συγκλονιστικούς γύρους, όταν ο προπονητής του Φρέιζερ «πέταξε πετσέτα».

Σε περίπτωση που σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις φυσικά και στο YouTube.

«Ηταν σαν θάνατος. Το πιο κοντινό πράγμα στον θάνατο», είχε δηλώσει αμέσως μετά το τέλος της αναμέτρησης ο Μοχάμεντ Άλι, ο οποίος απεβίσωσε το 2016, σε ηλικία 74 ετών, αφήνοντας μια τεράστια κληρονομιά για τον αθλητισμό αλλά και ένα σημείο αναφοράς, ενός ακούραστου αγωνιστή για τα δικαιώματα των Αφροαμερικανών.

Τα ρούχα είναι το αποκορύφωμα μιας πώλησης αφιερωμένης ουσιαστικά στον αθλητισμό, έναν τομέα στον οποίο οίκοι δημοπρασιών όπως ο Sotheby’s επενδύουν όλο και περισσότερο, ελπίζοντας να προσελκύσουν ένα νεότερο πελατολόγιο.

Αν σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις και στα social media. Επειδή ξέρουμε ότι ίσως δεν ψάξεις, σου τα έχουμε έτοιμα. Στο link εδώ κάνεις like στο Facebook. Βέβαια, επειδή ίσως είσαι πιο πολύ της εικόνας, κάνε follow στο Instagram. Λοιπόν, τι περιμένεις για να το κάνεις; Δύο κλικ παραπάνω είναι.