Ο Κιλιάν Εμπαπέ δεν είναι ο πιο εμπορικός παίκτης της Παρί Σεν Ζερμέν - Ο Λι Κανγκ Ιν πουλά περισσότερο από τον Γάλλο στο διαδίκτυο.

Ο Λιονέλ Μέσι και ο Νεϊμάρ, έχουν φύγει από την Παρί Σεν Ζερμέν. Έτσι, εκτός από δύο αστέρες παγκοσμίου βεληνεκούς, οι πρωταθλητές Γαλλίας, έχασαν και σημαντικά έσοδα από τις πωλήσεις προϊόντων που φέρουν το όνομα του «pulga» και του «Ney». Εμπαπέ

Ωστόσο, το τμήμα μάρκετινγκ του γαλλικού συλλόγου εξακολουθεί να συγκεντρώνει μεγάλα ποσά από ανάλογα προϊόντα με την «υπογραφή» των ποδοσφαιριστών της ομάδας. Σκεφτήκατε τον Εμπαπέ; Ναι, σαφώς. Ωστόσο, εμείς μιλάμε για τον Λι Κανγκ Ιν.

Αν σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις και στα social media. Επειδή ξέρουμε ότι ίσως δεν ψάξεις, σου τα έχουμε έτοιμα. Στο link εδώ κάνεις like στο Facebook. Βέβαια, επειδή ίσως είσαι πιο πολύ της εικόνας, κάνε follow στο Instagram. Λοιπόν, τι περιμένεις για να το κάνεις; Δύο κλικ παραπάνω είναι.

Μάλιστα, σύμφωνα με την ισπανική εφημερίδα «Mundo Deportivo», ο 23χρονος Νοτιοκορεάτης, είναι ο παίκτης με τις περισσότερες πωλήσεις φανέλας, από τις ιστοσελίδες του συλλόγου στο διαδίκτυο.

Σε περίπτωση που σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις φυσικά και στο YouTube.

Σύμφωνα με σχετική έρευνα, μετά την απόκτηση του Κανκ Ιν, διαπιστώθηκε αύξηση κατά 20% των Νοτιοκορεατών φιλάθλων που παρακολουθούν διά ζώσης τους αγώνες της Παρί Σεν Ζερμέν και κατά 300 (!)% σε όσους θέλουν να γνωρίσουν από κοντά το γήπεδο της ομάδας μέσω του «Stadium Tour».

Ο Νοτιοκορεάτης άσος, προηγείται δύο Γάλλων συμπαικτών στην online πώληση φανελών, αφού ακολουθούν οι Κιλιάν Μπαπέ και Ουόρεν Ζαϊρ-Εμερι, ενώ ο αρχηγός των «πετεινών», παραμένει πρώτος σε πωλήσεις στα φυσικά καταστήματα.

Αν σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις και στα social media. Επειδή ξέρουμε ότι ίσως δεν ψάξεις, σου τα έχουμε έτοιμα. Στο link εδώ κάνεις like στο Facebook. Βέβαια, επειδή ίσως είσαι πιο πολύ της εικόνας, κάνε follow στο Instagram. Λοιπόν, τι περιμένεις για να το κάνεις; Δύο κλικ παραπάνω είναι.