Formula 1: Νικητής ο Σάινθ στο Grand Prix Μελβούρνης - Εγκατάλειψε ο Μαξ Φερστάπεν και η Ferrari έκανε το 1-2.

Ο θρίαμβος της Ferrari και η εγκατάλειψη του Μαξ Φερστάπεν, ήταν τα δύο στοιχεία που χαρακτήρισαν το Γκραν Πρι της Μελβούρνης, που ολοκληρώθηκε με τον θρίαμβο του Ισπανού, Κάρλος Σάινθ και το «1-2» της ιστορικής εταιρείας κατασκευαστών, καθώς δεύτερος τερμάτισε ο Μονεγάσκος, Σαρλ Λεκλέρκ. Formula 1

Ο Ολλανδός τρις παγκόσμιος πρωταθλητής και αδιαφιλονίκητο φαβορί και για τον εφετινό τίτλο, υποχρεώθηκε -λόγω προβλήματος πέδησης στο RB20 του- να εγκαταλείψει τον αγώνα, που διεξήχθη στην πίστα Albert Park και ήταν ο τρίτος του εφετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Αφού επικράτησε εύκολα στους πρώτους δύο αγώνες της σεζόν, στο Μπαχρέιν και στην Σαουδική Αραβία, ο Φερστάπεν εξασφάλισε την 35η pole position του στην Formula 1 και λογικά ήλπιζε ότι θα ισοφαρίσει το ρεκόρ των 10 διαδοχικών νικών, που είχε από την περασμένη σεζόν, ξεπερνώντας στον σχετικό πίνακα τον Γερμανό, Σεμπάστιαν Φέτελ (σ.σ. εννέα σερί νίκες το 2013).

Αν σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις και στα social media. Επειδή ξέρουμε ότι ίσως δεν ψάξεις, σου τα έχουμε έτοιμα. Στο link εδώ κάνεις like στο Facebook. Βέβαια, επειδή ίσως είσαι πιο πολύ της εικόνας, κάνε follow στο Instagram. Λοιπόν, τι περιμένεις για να το κάνεις; Δύο κλικ παραπάνω είναι.

Ομως στον δεύτερο γύρο του αγώνα, ο Σάινθ προσπέρασε τον Ολλανδό «πιλότο», ο οποίος λίγο αργότερα, διαπίστωσε ότι από το μονοθέσιο του έβγαινε «μπλε καπνός».

«Μόλις έσβησαν τα φώτα, το δεξί φρένο έκλεισε, οπότε το αυτοκίνητο ήταν δύσκολο να οδηγηθεί από την αρχή», εξήγησε στην συνέχεια ο «Mad Max», ο οποίος μετρούσε 43 διαδοχικά GP χωρίς να εγκαταλείψει.

Ο Ολλανδός παραμένει στην κορυφή του πρωταθλήματος, αλλά ο Λεκλέρκ πέρασε στην δεύτερη θέση, μόλις τέσσερις βαθμούς πίσω από τον επικεφαλής (σ.σ. 51 βαθμοί έναντι 47).

Οπως στην Σινγκαπούρη τον περασμένο Σεπτέμβριο -όπου τελείωσε το πρώτο σερί δέκα νικών του Φερστάπεν- ο Σάινθ, ο οποίος μόλις επέστρεψε από την επέμβαση σκωληκοειδείτιδας πριν από 15 ημέρες, έφθασε στην τρίτη νίκη του στην F1, μετά την Σιγκαπούρη το 2023 και το Σιλβερστόουν το 2022.

Αν σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις και στα social media. Επειδή ξέρουμε ότι ίσως δεν ψάξεις, σου τα έχουμε έτοιμα. Στο link εδώ κάνεις like στο Facebook. Βέβαια, επειδή ίσως είσαι πιο πολύ της εικόνας, κάνε follow στο Instagram. Λοιπόν, τι περιμένεις για να το κάνεις; Δύο κλικ παραπάνω είναι.

«Ηταν ένας πολύ καλός αγώνας, σωματικά δεν ήταν ο πιο εύκολος, αλλά ήμουν σε μεγάλο βαθμό μόνος, οπότε μπορούσα να διαχειριστώ τον ρυθμό και τα ελαστικά», σχολίασε ο Ισπανός οδηγός στον τερματισμό.

Ο Σάινθ και ο Λεκλέρκ, «προσέφεραν» στην Ferrari το πρώτο της «1-2 μετά το GP του Μπαχρέιν το 2022.

«Είναι ωραία αίσθηση, ειδικά για την ομάδα», είπε ο Λεκλέρκ, ο οποίος τερμάτισε μπροστά από τον Βρετανό, Λάντο Νόρις με McLaren, ενώ ο «ομόσταυλος» του, ο Αυστραλός, Οσκαρ Πιάστρι, απέτυχε ν’ ανεβεί στο βάθρο, στο τέλος του αγώνα που σημαδεύτηκε από το εντυπωσιακό ατύχημα του Τζορτζ Ράσελ.

Αν σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις και στα social media. Επειδή ξέρουμε ότι ίσως δεν ψάξεις, σου τα έχουμε έτοιμα. Στο link εδώ κάνεις like στο Facebook. Βέβαια, επειδή ίσως είσαι πιο πολύ της εικόνας, κάνε follow στο Instagram. Λοιπόν, τι περιμένεις για να το κάνεις; Δύο κλικ παραπάνω είναι.

Ο Βρετανός οδηγός, προσέκρουσε σε προστατευτικό τοίχο πριν καταλήξει στην αριστερή πλευρά του μονοθεσίου του που σταμάτησε στην μέση της πίστας. Ευτυχώς, ήταν ένα ατύχημα χωρίς σωματικές συνέπειες για τον έμπειρο οδηγό.

Στα αξιοσημείωτα του αγώνα, το γεγονός ότι ο Βρετανός επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Λιούις Χάμιλτον -ο οποίος αναμένεται την επόμενη χρονιά στην Ferrari και στην θέση του Σάινθ- εγκατέλειψε λόγω προβλήματος στον κινητήρα.

Η πρώτη οκτάδα της τελικής κατάταξης, έχει ως εξής:

1. Κάρλος Σάινθ (Ισπανία/Ferrari) τα 311.402 χλμ. σε 1:20:26.843

2. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό/Ferrari) 2.366

3. Λάντο Νόρις (Βρετανία/McLaren-Mercedes) 5.904

4. Οσκαρ Πιάστρι (Αυστραλία/McLaren-Mercedes) 35.770

5. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Red Bull) 56.309

6. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Aston Martin-Mercedes) 1:20.992

7. Λανς Στρολ (Καναδάς/Aston Martin-Mercedes) 1:33.222

8. Γιούκι Τσουνόντα (Ιαπωνία/Racing Bulls-Red Bull) 1:35.601

Καλύτερος γύρος στον αγώνα: Σαρλ Λεκλέρκ 1:19.813 στον 56ο γύρο (μέσος όρος: 238.066 χλμ/ω)

Εγκατέλειψαν:

  1. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull) : φρένα 4ος γύρος
  2. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία/Mercedes) : κινητήρας 16ος γύρος
  3. Τζορτζ Ράσελ (Βρετανία/Mercedes) : περιστροφή 57ος γύρος

Η κατάταξη των οδηγών και των κατασκευαστών, έχει ως εξής:

1. Μαξ Φερστάπεν 51 βαθμοί
2. Σαρλ Λεκλέρκ 47
3. Σέρχιο Πέρες 46
4. Κάρλος Σάϊνθ 40
5. Οσκαρ Πιάστρι 28
6. Λάντο Νόρις 27
7. Φερνάντο Αλόνσο 20
8. Τζορτζ Ράσελ 18
9. Λιούις Χάμιλτον 8
10. Λανς Στρολ 7
11. Ολιβερ Μπίρμαν 6
12. Γιούκι Τσουνόντα 4
13. Νίκο Χούλκενμπεργκ 3
14. Κέβιν Μάγκνουσεν 1
15. Αλεξάντερ Άλμπον 0
16. Ζου Γκουανιού 0
17. Ντάνιελ Ρικιάρντο 0
18. Εστεμπάν Οκον 0
19. Πιέρ Γκασλί 0
20. Βάλτερι Μπότας 0
21. Λόγκαν Σάρτζεαντ 0

1. Red Bull 97 βαθμοί
2. Ferrari 93
3. McLaren-Mercedes 55
4. Aston Martin-Mercedes 27
5. Mercedes 26
6. Racing Bulls-Red Bull 4
7. Haas-Ferrari 4
8. Williams-Mercedes 0
9. Sauber-Ferrari 0
10. Alpine-Renault 0

Αν σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις και στα social media. Επειδή ξέρουμε ότι ίσως δεν ψάξεις, σου τα έχουμε έτοιμα. Στο link εδώ κάνεις like στο Facebook. Βέβαια, επειδή ίσως είσαι πιο πολύ της εικόνας, κάνε follow στο Instagram. Λοιπόν, τι περιμένεις για να το κάνεις; Δύο κλικ παραπάνω είναι.