Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023 - Ανταπόκριση: Προβάδισμα του Sebastian Ogier στη δεύτερη μέρα του τουρνουά.

Η δεύτερη ημέρα του αγώνα τελείωσε με τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, Sebastien Ogier (Toyota Yaris), να έχει τερματίσει ταχύτερος σε τέσσερις από τις έξι Ειδικές Διαδρομές (Ε.Δ.) των Γαλλικών Άλπεων και να προηγείται κατά 36,0 δευτερόλεπτα από τον ομόσταυλό του Kalle Rovanperä μετά από 145 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Τρίτος στην κατάταξη μετά το πέρας της Παρασκευής ήταν ο Thierry Neuville (Hyundai i20) με 1,9 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Rovanpera, και 37,9 από τον Ogier. Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2023

Ο Ogier έθεσε το ρυθμό στο σύντομο εναρκτήριο σκέλος της Πέμπτης το βράδυ και συνέχισε να εδραιώνει την κυριαρχία του το πρωί, διευρύνοντας το πλεονέκτημά του σε διψήφιο αριθμό έναντι του συμπαίκτη του Elfyn Evans, παρά το γεγονός ότι είχε ένα πρόβλημα με την υβριδική μονάδα. Όταν ο Evans έμεινε πίσω 40 δευτερόλεπτα λόγω ενός κλαταρίσματος στον πίσω δεξιά τροχό στην 3η Ε.Δ. της ημέρας, ο Ogier είχε πια χώρο να «αναπνεύσει». Πήρε λιγότερα ρίσκα το απόγευμα, έχοντας ακόμη και ένα επιπλέον εφεδρικό ελαστικό, αλλά κατάφερε παρ’ όλα αυτά να επεκτείνει το προβάδισμά του.

«Είμαι πολύ ικανοποιημένος», είπε ο Ogier. «Προφανώς, ο κίνδυνος κλαταρίσματος [στην τελευταία Ε.Δ.] ήταν υψηλότερος, οπότε πήγα λίγο πιο ήπια. Είμαι στην ευχάριστη θέση να φέρω το αυτοκίνητο πίσω απόψε.»

Σου αρέσουν τα μοναδικά αφιερώματα; Οι σπάνιες ρετρό ιστορίες; Τα εμπεριστατωμένα κείμενα άποψης; Ή θες να ενημερώνεσαι για κάθε hot trend της ημέρας; Ό,τι και να ψάχνεις, το Debut.gr στα παρέχει όλα.

Ο Rovanperä κέρδισε μια έντονη μάχη με τον οδηγό του Hyundai i20 N, Thierry Neuville. Οι δύο αυτοί οδηγοί σπάνια χωρίζονται με περισσότερο από μερικά δέκατα του δευτερολέπτου, αλλά ο Rovanperä βρήκε ένα μικρό πλεονέκτημα το απόγευμα για να τελειώσει 1,9 δευτερόλεπτα μπροστά.

Τέταρτος στη γενική κατάταξη βρίσκεται ο Ott Tänak (Ford Puma) μετά από μια δύσκολη μέρα που πέρασε «μαθαίνοντας» ουσιαστικά να οδηγεί το Ford Puma της M-Sport σε ρυθμό αγώνα. Αισθάνθηκε ότι ναι μεν είναι άνετα μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά όχι αρκετά ανταγωνιστικός.  Ο Tänak είναι 16,3 δευτερόλεπτα μακριά από το τρίτο βάθρο προχωρώντας στο προτελευταίο σκέλος του Σαββάτου και αντιμετωπίζει αυξανόμενη πίεση από τον Evans, ο οποίος έκανε μια εντυπωσιακή προσπάθεια να επανέλθει χρονικά μετά το κλατάρισμα, και τερμάτισε 8,1 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tanak.

Χωρίς σέρβις στο μέσο του σκέλους, o Γάλλος Pierre-Louis Loubet (Ford Puma) αναγκάστηκε να ολοκληρώσει περισσότερα από τα μισές Ε.Δ. της ημέρας χωρίς υδραυλικό τιμόνι, όταν κατά τη διάρκεια του πρωινού σκέλους αντιμετώπισε υδραυλικό πρόβλημα με αποτέλεσμα να χάσει για λίγο τον έλεγχο του αυτοκινήτου και να πέσει πάνω σε μία πινακίδα «τραυματίζοντας» ελαφρώς το Puma του.

Πηγή: athensvoice.gr

Αν σου αρέσει το περιεχόμενο της σελίδας μας μπορείς να μας ακολουθήσεις τόσο στο Facebook και στο Instagram για περισσότερο υλικό. Α, πού είσαι; Κάνε Subscribe και στο κανάλι του Debut.gr στο Youtube για να μην χάσεις κανένα νέο βίντεο. Ακόμα εδώ είσαι; Άντε, πήγαινε! Τώρα κιόλας λέμε! Θα περιμένουμε όσο χρειαστεί! Αλήθεια λέμε, όσο κι αν δεν μας πιστεύεις!
Ακόμα εδώ είσαι; Άντε, πήγαινε! Τώρα κιόλας λέμε! Ακόμα εδώ είσαι; Άντε, πήγαινε! Τώρα κιόλας λέμε!