O Σέρχιο Πέρεζ της Red Bull Racing πήρε πρώτος την καρό σημαία στον περιπετειώδη αγώνα του GP Σιγκαπούρης. Ferrari στο 2-3, 7ος ο Φερστάπεν.

Ο Σέρχιο Πέρεζ ήταν ο μεγάλος νικητής του επεισοδιακού νυχτερινού αγώνα στους δρόμους της Μαρίνα Μπέι, του πρώτου του GP Σιγκαπούρης μετά το 2019. Πρόκειται για την δεύτερη φετινή νίκη (μετά το Μονακό) του Μεξικανού της Red Bull Racing και την τέταρτη της καριέρας του συνολικά. Οι δύο Ferrari των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ συμπλήρωσαν την τριάδα του βαθρού.

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας και εν ενεργεία παγκόσμιος πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν, σε έναν δύσκολο όπως αναμενόταν για εκείνον αγώνα τερμάτισε μόλις στην 7η θέση. Πράγμα που σημαίνει ότι η στέψη του ως πρωταθλητής θα πάρει αναβολή για τουλάχιστον μια εβδομάδα ακόμα.

Στα θετικά η πολύ καλή παρουσία της Mclaren, η οποία έκανε ίσως την καλύτερη της εμφάνιση φέτος. Καθώς Λάντο Νόρις και Ντάνιελ Ρικιάρντο τερμάτισαν στην 4η και 5η θέση ξεχωριστά. Αξιοσημείωτοι φυσικά και οι διπλοί βαθμοί της Aston Martin. Απογοήτευσαν o Tζόρτζ Ράσελ και οι δύο οδηγοί της Alpine-Renault (Εστεμπάν Οκόν και Φερνάντο Αλόνσο) που αμφότεροι εγκατέλειψαν από κινητήρα. Ιδιαίτερη ειδικά η απογοήτευση για τον Φερνάντο Αλόνσο που εγκατέλειψε στον 350ο αγώνα της καριέρας του.

Σύνοψη του αγώνα:

Ο αγώνας ξεκίνησε με καθυστέρηση μιας ώρας λόγω της δυνατής βροχόπτωσης. Η οποία δημιούργησε διαφορετικά δεδομένα στον αγώνα, καθώς η πίστα εξακολουθούσε να είναι βρεγμένη σε αρκετά σημεία αναγκάζοντας τις ομάδες όπως και στις κατατακτήριες του Σαββάτου να επιλέξουν τα ενδιάμεσα ελαστικά.

Η εκκίνηση βρήκε Λεκλέρ και Πέρεζ να βρσίκονται δίπλα δίπλα. Όμως ο Μεξικανός οδηγός της Red Bull ξεκίνησε καλύτερα και προσπέρασε τον poleman Λεκλέρ στην εκκίνηση και πήρε την πρώτη θέση, μην κοιτώντας από τότε πίσω του. Ο Πέρεζ έκανε πολύ καλή δουλεία καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Δεν έκανε λάθη και άντεξε στην πίεση του Μονεγάσκου της Ferrari. Ο οποίος κατά το δεύτερο μισό του αγώνα βρισκόταν κολλημένος πίσω από την RB18 του 32χρονου Μεξικανού. Μην καταφέρνωντας ωστόσο να κάνει κίνηση για να τον προσπεράσει.

Κάπως έτσι ο Πέρεζ κατάφερε να αντικρίσει πρώτος την καρό σημαία όντας 7,5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Λεκλέρ. Εξαφαλίζοντας έτσι τη νίκη ακόμα και στην περίπτωση τιμωρίας του. Να σημειωθεί παρόλα αυτά ότι διερευνάται πιθανή παράβαση των κανονισμών από τον Πέρεζ κατά το καθεστώς του τελευταίου αυτοκινήτου ασφαλείας. Επομένως υπάρχουν ακόμα κάποιες πιθανότητες να χάσει τη νίκη.

Στα υπόλοιπα, ο Φερστάπεν είχε έναν αγώνα με αρκετά λάθη. Τερματίζοντας τελικά μετά κόπων και βασάνων στην βαθμολογούμενη δεκάδα και συγκεκριμένα την 7η θέση. Είχε και μια άτυχη στιγμή στον 40ο γύρο, όταν βγήκε εκτός πίστας. Έτσι, ο Ολλανδός δεν κατάφερε να εξασφαλίσει από σήμερα τον τίτλο και θα χρειαστεί να περιμένει μια εβδομάδα ακόμα (τουλάχιστον) για τη στέψη του.

Χαρακτηριστικό της τροπής του, οτι ο αγώνας δεν ολοκληρώθηκε στους 61 γύρους που ήταν αρχικά προγραμματισμένος. Αλλά στο ανώτατο όριο της διάρκειας των δύο ωρών όπως επιβάλλεται πλέον από τους κανονισμούς σε περίπτωση καθυστερημένης έναρξης. Επίσης στην διάρκειά του είχαμε δύο φόρες αυτοκίνητο ασφαλείας (Safety Car), τρεις το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας (Virtual Safety Car) και 6 εγκαταλείψεις. Ενώ και οι ανάμεικτες καιρικές συνθήκες σε συνδυασμό με την μεγάλη υγρασία επηρέασαν τις ομάδες. Ιδιαίτερα κατά τα pit stop.

Πέραν της τριάδας του βάθρου (Πέρεζ, Λεκλέρ, Σάινθ) την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Λάντο Νόρις (Mclaren), Ντάνιελ Ρικιάρντο (Mclaren), Λανς Στρολ (Aston Martin), Μαξ Φερστάπεν (Red Bull Racing), Σεμπάστιαν Φέτελ (Aston Martin), Λιούις Χάμιλτον (Mercedes) και Πιέρ Γκασλί (Alpha Tauri)

Αναλυτικά οι δηλώσεις του νικητή Σέρχιο Πέρεζ:

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

To επόμενο ραντεβού για το πρωτάθλημα της Formula 1 είναι προγραμματισμένο για τις 7-9 Οκτωβρίου και την ιστορική πίστα της Σουζούκα. Εκεί όπου και θα διεξαχθεί το GP Ιαπωνίας. Το δέκατο όγδοο της φετινής σεζόν.