Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε πρώτος την καρό σημαία στον αγώνα της πατρίδας του και... καλπάζει προς τον τίτλο. Στο βάθρο επίσης οι Ράσελ και Λεκλέρ.

O φετινός αγώνας του Grand Prix Ολλανδίας, συνοδεύτηκε με εντός έδρας νίκη για τον Μαξ Φερστάπεν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Πρόκειται για την 10η φετινή νίκη του Ολλανδού πιλότου της Red Bull Racing και την 30η της καριέρας του. Μια νίκη η οποία φέρνει τον Φερστάπεν όλο και πιο κοντά στον δεύτερο συνεχόμενο παγκόσμιο τίτλο του.

Και αυτό καθότι με τη διαφορά των Φερστάπεν και Λεκλέρ να είναι άνω των 100 βαθμών (109) και με επτά πλέον αγώνες να απομένουν για την αυλαία της σεζόν, τα περιθώρια ανατροπής είναι από αδύνατα εως απειροελάχιστα. Το βάθρο του αγώνα συμπλήρωσαν στην 2η θέση ο Τζόρτζ Ράσελ (Mercedes) και στην 3η ο Σαρλ Λεκλέρ (Ferrari). O Λιούις Χάμιλτον παρότι διεκδίκησε τη νίκη τερμάτισε τελικά 4ος. Θετική έκπληξη του αγώνα, ο Φερνάντο Αλόνσο που έπειτα από μια πολύ καλή εμφάνιση τερμάτισε έκτος.

Σύνοψη του αγώνα:

Ο αγώνας εκκίνησε, με τον Φερστάπεν να διατηρείται στην πρωτοπορία και τις δύο Ferrari να ακολουθούν. Απροόπτα συμβάντα δεν υπήρξαν στην πρώτη στροφή πέραν απο μια πολύ μικρή επαφή του Χάμιλτον με τον Κάρλος Σάινθ. Στην προσπάθεια του πρώτου να πάρει την τέταρτη θέση από τον Ισπανό της Ferrari παραμένοντας τελικά πίσω του. Την ιδια ώρα ο Κέβιν Μάγκνουσεν (Haas) είχε έξοδο, καταφέρνοντας όμως με πολύ καλά αντανακλαστικά να μην χτυπήσει στις μπαριέρες και να συνεχίσει τον αγώνα κανονικά.

Με τους πρώτους γύρους του αγώνα να κυμαίνονται σχετικά ήρεμα, με τον Φερστάπεν πάντα επικεφαλή και χωρίς ιδιαίτερες μάχες, το παράθυρο των pit-stop ξεκίνησε από τον 15ο γύρο. Εκεί, η Ferrari είχε ένα ακόμη τραγικό pit-stop (12.2 δεύτερα) στην αλλαγή του Σάινθ. Την ίδια ώρα οι δύο Mercedes των Χάμιλτον και Ράσελ ανέβηκαν στο 1-2, εκμεταλλευόμενοι οι δύο Βρετανοί την είσοδο των υπόλοιπων οδηγών για αλλαγή ελαστικών.

Ο Φερστάπεν προσπέρασε τον Ράσελ για τη δεύτερη θέση στον 28ο γύρο και ξαναπέρασε πρώτος μετά την είσοδο του Χάμιλτον στα pit. Χάμιλτον και Ράσελ προσπέρασαν τον Πέρεζ σε 37ο και 39ο γύρο αντίστοιχα. Στον 41ο γύρο ο Πέρεζ μπήκε στα pits και βγήκε 6ος, πίσω από τον Σάινθ. Στον 46ο γύρο ο Λεκλέρ έβαλε την σκληρή γόμα ελαστικών και μόλις έναν γύρο αργότερα είχαμε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας. Το οποίο προέκυψε λόγω εγκατάλειψης του Γιούκι Τσουνόντα (Αlpha Tauri).

Οι διαφορές μηδενίστηκαν στον 55ο γύρο, όταν ο Βάλτερι Μπότας (Alfa Romeo) εγκατέλειψε εντός πίστας συγκεκριμένα προς το τέλος της ευθείας εκκίνησης – τερματισμού και μπήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Όλοι τότε άλλαξαν στην μαλακή γόμα, πλην των Χάμιλτον και Πέρεζ. Κίνηση η οποία όπως αποδέιχθηκε κόστισε στον Χάμιλτον τις όποιες ελπίδες είχε ακόμη και για τη νίκη.

Και αυτό γιατί ο Φερστάπεν με την ολοκλήρωση του καθεστώτος του αυτοκινήτου ασφαλείας, τον προσπέρασε εύκολα ξανά επανακτώντας την πρώτη θέση! Σαν να μην έφτανε αυτό ο Χάμιλτον, όντας ο μόνος με μέση γόμα, έχασε δύο ακόμα θέσεις. Με τον Ράσελ να τον προσπερνά αρχικά για τη 2η θέση και τον Λεκλέρ στη συνέχεια για την 3η. Τέλος, ο Σάινθ δέχθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων για μη ασφαλή έξοδο από τα pits νωρίτερα. Κάτι που τον έριξε από την 5η θέση στην 8η. Όλα αυτά καθώς ο Μαξ Φερστάπεν δεν είχε πρόβλημα να τερματίσει πρώτος.

Πέραν της τριάδας του βάθρου (Φερστάπεν, Ράσελ, Λεκλέρ) την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Λιούις Χάμιλτον (Mercedes), Σέρχιο Πέρεζ (Red Bull), Φερνάντο Αλόνσο (Alpine-Renault), Λάντο Νόρις (Mclaren), Κάρλος Σάινθ (Ferrari), Εστεμπάν Οκόν (Alpine-Renault) και Λανς Στρολ (Aston Martin).

Οι δηλώσεις του νικητή Μαξ Φερστάπεν:

Aναλυτικά τα αποτελέσματα:

Αναλυτικά οι βαθμολογίες σε οδηγούς και κατασκευαστές:

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

To επόμενο ραντεβού για το πρωτάθλημα της Formula 1, είναι προγραμματισμένο για τις 9-11 Σεπτεμβρίου στην θρυλική πίστα της Μόντσα. Εκεί όπου και θα διεξαχθεί το GP Ιταλίας. Το δέκατο έκτο της φετινής σεζόν.