O Άνχελ Ντι Μαρία έγινε πρώτος σε ασίστ στην ιστορία της Παρί Σεν Ζερμέν και έδειξε ότι το θέαμα και το αποτέλεσμα συνδυάζονται. Ακόμη και τώρα.

Κόρνερ από τα δεξιά στο «Παρκ ντε Πρενς». Πήγε να το εκτελέσει σχεδόν με… κλειστά τα μάτια. Ο Άνχλε Ντι Μαρία έβαλε τα απαραίτητα φάλτσα και βρήκε το κεφάλι του Μαρκίνιος.

Μία φάση που έχει γίνει τόσες και τόσες φορές στις προπονήσεις της Παρί Σεν Ζερμέν. Μία φάση που είναι όπως λέμε και εμείς οι δημοσιογράφοι «δουλεμένη στην προπόνηση». Ένα γκολ για τους Γάλλους. Μηδέν για τη Μάντσεστερ Σίτι. 103 ασίστ για τον Αργεντινό μεσοεπιθετικό που πάτησε το πόδι του στη γαλλική πρωτεύουσα το καλοκαίρι του 2015.

Πέρασαν κιόλας έξι χρόνια (σχεδόν) από τότε που τον είδαν οι Γάλλοι. Από τότε μέχρι και τώρα ο Ντι Μαρία δεν σταμάτησε να ικανοποιεί προσωπικούς και συλλογικούς στόχους με τη φανέλα της Παρί.

Πέρασαν περίπου έξι χρόνια μέχρι ο πρώην μέσος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ να αφήσει το στίγμα του στα βιβλία της γαλλικής ομάδας. Η τελική πάσα που έβγαλε στον Μαρκίνιος δεν ήταν μία από τις (πάρα) πολλές. Ήταν η 103η. Τι σημαίνει αυτή; Πρώτος σε ασίστ στην ιστορία του συλλόγου, μαζί με τον Σάφετ Σούσιτς. Αλλά δεν θα ποντάραμε κατά του Ντι Μαρία και ότι δεν θα καταφέρει να μείνει πρώτος στην εν λόγω λίστα!

Ντι Μαρία, ή μήπως Ντι… μαγεία;!

Χρόνο με τον χρόνο το ποδόσφαιρο γίνεται πιο γρήγορο. Πιο απαιτητικό. Σε κάθε τομέα του. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι γίνεται και καλύτερο. Όταν οι πιο πολλοί προπονητές θέλουν και ζητάνε από τους ποδοσφαιριστές του να δίνουν την μπάλα με την πρώτη επαφή ή να τρέχουν ακατάπαυστα αυτό σημαίνει ότι κάπου χάνεται η μαγεία!

Χάνεται η επαφή με την μπάλα. Για τα μάτια που διψάνε και ζητάνε λίγο θέαμα ακόμα ο Άνχελ Ντι Μαρία και παίκτες με τη δική του φινέτσα είναι όαση στην έρημο. Είναι οι σταγόνες για τα μάτια μας όταν αυτά «πονάνε» με αυτά που βλέπουν.

Ο Αργεντινός είναι ένας από τους τελευταίους «μάγους» που υπάρχουν στα ευρωπαϊκά γήπεδα. Ναι μεν μπορεί να μην καταπίνει τα χιλιόμετρα, όπως άλλο κι άλλοι. Ή μπορεί να μην μαρκάρει (παρά μόνο με τα μάτια). Αλλά έχει την ικανότητα της… αλάνας.

Σαν να βάζει ένα ποτήρι… μάτε (ή και νερό για να το πούμε στη γλώσσα μας) μπορεί να βγάλει μία 40αρα μπαλιά. Μπορεί να χαρίσει απανωτές ντρίμπλες, «ποδιές» ή και να σημειώσει κάποιο γκολ με ραμπόνα.

«Ψοφάμε» για περισσότερους σαν τον Ντι Μαρία!

Στην Παρί Σεν Ζερμέν έχουμε συνηθίσει να ακούμε, να μιλάμε και να διαβάζουμε για τους Νεϊμάρ και Κιλιάν Μπαπέ. Αν θα μείνουν, αν θα φύγουν, ποιες ομάδες τους θέλουν, αν πρόκειται να ανανεώσουν και γιατί δεν ανανεώνουν.

Ο Άνχελ Ντι Μαρία δεν απασχολεί ούτε με την συμπεριφορά του, ούτε και εν γένει με τη ζωή του τα γαλλικά ΜΜΕ. Είναι ένας τύπος που πέρα από το γήπεδο το μόνο που τον νοιάζει είναι η γυναίκα του και η κόρη του. Εντός των τεσσάρων γραμμών είναι ένας πραγματικός Διάολος! Ειδικά για τα μπακ που πρέπει να τον αντιμετωπίσουν και να τον σταματήσουν. Αν βρουν κάποιο τρόπο μέσα στα 90 λεπτά.

Ο Αργεντινός αν ήταν σταρ του σινεμά δεν θα πήγαινε για το Όσκαρ Α ανδρικού ρόλου. Αλλά  για του Β. Αυτό δεν σημαίνει, όμως, ότι το κοινό (του) δεν τον εκτιμάει. Ποδοσφαιριστές σαν τον Ντι Μαρία είχαν και έχουν μέχρι και σήμερα τον κόσμο δίπλα τους, γιατί στα πρόσωπά τους βλέπει παίκτες μιας άλλης εποχής.

Μιας εποχής που το ποδόσφαιρο δεν ήταν μόνο αποτέλεσμα, αλλά, είχε και θέαμα. Είχε και περιττές ενέργειες. Ενέργειες που εν τέλει καταλαβαίνουμε ότι μόνο τέτοιες δεν είναι. Περιττές. Αυτές οι κινήσεις ήταν και παραμένουν μαγικές. Αναγκαίες όσο δεν πάει για έναν ποδοσφαιρικό αγώνα. Το αλατοπίπερο που θα κάνουν ένα φαγητό από αδιάφορο να σου… μείνει. Όπως μας μένουν και στη μνήμη μερικές από τις «ζωγραφιές» του Ντι Μαρία. Ενός καλλιτέχνη που δεν ξεχνάει να κάνει όσο πιο όμορφο γίνεται το ποδόσφαιρο!

https://www.youtube.com/watch?v=JGl2siH8l_8&ab_channel=RafaelFootball